نرم افزار CRM و سیستم مدیریت مشتری

آشنایی با انواع نرم افزار CRM

نرم افزار CRM و سیستم مدیریت مشتری

آشنایی با انواع نرم افزار CRM

۳ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آیا می‌دانستید که انتظار می‌رود بازار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در سال ۲۰۲۴ به ۴۳.۵ میلیارد دلار در سطح جهان افزایش یابد ؟ بهترین نرم افزار CRM فارسی ، ایرانی و یا خارجی می‌تواند به عنوان ابزاری قدرتمند به شما در تسریع رشد کسب و کار و در عین حال از بین بردن اصطکاک، همکاری بین تیمی، مدیریت سوابق تماس، همگام‌سازی داده‌ها، خودکارسازی کارهای روزانه و موارد دیگر کمک کنند. به خواندن این مقاله ادامه دهید تا بیشتر به ضرورت داشتن بهترین نرم افزار CRM برای کسب و کارها پی برده و مزایای مهم و مفید آن را بشناسید.

از کجا بفهمیم به بهترین نرم افزار CRM فارسی و یا خارجی نیاز داریم؟
نرم افزار CRM ایرانی و یا غیر بومی همگی، با ذخیره و مدیریت هوشمند اطلاعات مشتریان، تعداد سرنخ‌های ورودی را افزایش می‌دهند و به تیم بازاریابی شما کمک می‌کنند تا مشتریان جدید را سریع‌تر پیدا کنید. این نرم‌افزارها از تیم‌های فروش شما در بستن معاملات بیشتر و سریع‌تر پشتیبانی می‌کنند. همچنین خدمات مشتری را بهبود خواهند داد. نرم افزار CRM به عنوان مثال، کارشناسان مرکز تماس با افزودن داده‌های مشتری به نرم‌افزار مدیریت مشتری خود، بهتر می‌توانند نیازهای مشتریان را به شیوه‌ای جذاب‌تر، سازنده‌تر و کارآمدتر برآورده کنند.

نیاز به خرید CRM علائم و نشانه‌هایی دارد. اگر نشانه‌های زیر را در خود می‌بینید بدون شک شما به استفاده از CRM نیاز دارید ،آنهم نیاز از نوع شدید خود!!!

۱- فروش برایتان دشوار است

در برخی مواقع، همه شرکت‌ها نیاز دارند وارد بازارهای جدیدی شوند و یا محصولات جدیدی را معرفی کنند. اما اگر فروش محصولات فعلی برایتان دشوار است، احتمالا نیاز دارید روی خرید یک نرم‌افزار CRM کارآمد سرمایه‌گذاری کنید. CRM می‌تواند سرنخ‌های فروش شما را دسته‌بندی، تجزیه تحلیل و اولویت‌بندی کند تا تیم فروش شما بتواند روی فرصت‌های برتر تمرکز کند و پاسخ‌های دقیقی به مشتریان ارائه دهد.

۲- مشتریان از خدمات شما راضی نیستند

آیا نرخ حفظ مشتری شما کاهش یافته است؟
آیا شاخص خالص ترویج‌کنندگان (NPS) شما افتضاح است؟
آیا زمان کنترل مرکز تماس نجومی است؟
میانگین زمان اولین پاسخ شما چقدر است؟
اگر نمایندگان خدمات مشتری شما نسبت به مسائل مشتری واکنش نشان می‌دهند و فعالانه با مشتریان کار نمی‌کنند، وقت آن رسیده که روی بهترین نرم افزار CRM ایرانی و یا خارجی سرمایه‌گذاری کنید، ابزاری که می‌تواند تصویر واضحی از مشتریان در اختیارتان بگذارد تا نمایندگان بتوانند خدمات فوق‌العاده‌ای ارائه دهند.

۳- بخش‌های بازاریابی و فروش با هم همکاری نمی‌کنند

از آنجایی که یک CRM خوب قادر است انواع اطلاعات را در خود نگه دارد، می‌تواند نقطه تجمع تیم‌های مختلف باشد. عدم همکاری بین بخش‌ها، منشا بسیاری از مشکلات مشتریان بوده و آن‌ها مجبورند حرف خود را تکرار کنند زیرا وعده‌هایی که به آن‌ها داده می‌شود، برآورده نمی‌گردد. همسو کردن فرآیندهای کسب و کار بین فروش، خدمات مشتری، بازاریابی و حتی برخی از نقش‌های پشتیبان (مانند حسابداری، موجودی، یا تدارکات) امری دشوار است. اما اگر همه اجزای CRM یک مدل داده مشترک را به اشتراک بگذارند، همه کارمندان می‌توانند به داده‌ها دسترسی داشته و از آن‌ها استفاده کنند.

۴- حساب‌های با ارزش، ناشناخته هستند

قطعا شما نمی‌خواهید بهترین مشتریان‌تان احساس کنند از آن‌ها قدردانی نمی‌شود، اما اگر مشتریان خود را نشناسید، برآورده کردن این خواسته دشوار خواهد بود. ابزار مناسب CRM می‌تواند آن‌ها را شناسایی کرده تا هر کارمندی که با مشتریان روبرو است بتواند خدمات لازم را به آن‌ها ارائه دهد.

۵- اطلاعات مشتری ناقص یا نادرست است.

داده‌های ناقص و نامرتب یک مشکل بزرگ برای برندها در سراسر جهان است. کامل‌ترین نرم افزار CRM به‌طور خودکار اطلاعات حساب و اطلاعات تماس شخص ثالث را به سیستم CRM شما منتقل کرده، اطلاعات گمشده‌ای که فروشندگان نادیده می‌گیرند را پر می‌کند و هوشمندانه موارد تکراری را حذف می‌نماید.

چرا باید از CRM فارسی و یا ایرانی استفاده کنیم ؟
جواب سوال بالا این هست که : به طور کل هیچ اجباری بر استفاده از CRM ایرانی در کسب و کار خود نداریم، ولی این را باید بدانیم که عملیات فروش یک پروسه کاملا بومی می‌باشد. لذا CRM های ایرانی می‌توانند انتخاب بهتری برای خرید و استفاده CRM در مدل‌ کسب و کارهای ایرانی باشند.

هنگامی که داده‌های شما توسط بهترین نرم افزار CRM فارسی سازماندهی و مدیریت می‌شوند، درک جامع‌تری از مشتریان خواهید داشت که به نوبه خود منجربه پیام‌رسانی هماهنگ‌تر می‌شود. بسیاری از فعالیت‌ها (هم در پشت‌صحنه و هم در تعاملات مستقیم) می‌توانند دیجیتالی و خودکار شود، این امر کمک می‌کند برنامه CRM تلاش‌های بازاریابی خود را هدفمند کرده، چرخه‌های فروش را سرعت بخشید و خدمات بهتر و کارآمدتری در اختیار مشتریان بگذارید.

استفاده از نرم افزار قدرتمند CRM ایرانی تجارت شما را گسترش می دهد
دوره دیگری از مدیریت اطلاعات مشتری با نوشتن روی کاغذ به پایان رسید. جلسات و قرار ملاقات ها برای اطمینان از سازگاری تیم ها در دستیابی به اهداف مشترک و برقراری ارتباط از طریق کانال های ارتباطی مختلف موضوعاتی هستند که به نظر می رسد متعلق به گذشته های دور باشد. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، نحوه عملکرد کسب و کارها را تغییر داده و توسعه آنها را سرعت می بخشد.

اهمیت نرم افزار CRM برای کسب و کارهای مختلف چیست ؟
در بیشتر موارد، آستانه ورود کسب و کارهای مختلف به بازار بزرگتر پایین است. این بدان معناست که آنها باید با رقبای زیادی روبرو شوند. این امر کسب و کارهای مختلف را کاملاً بی ثبات می کند. نرم افزار CRM ایرانی مناسب برای مشاغل مختلف می تواند این مشکل را به روش های زیر حل کند:

ملاقات با همه مشتریان :
برای سازمان های بزرگ تقریباً غیرممکن است که همه مشتریان عادی و غیرمعمول خود را ردیابی کنند. در عوض، اغلب انتظار می رود که کسب و کارهای مختلف مشتریان خود را بشناسند. شناخت مشتری فراتر از دانستن نام، سن، الگوهای خرید مورد علاقه، سرگرمی ها، سلیقه ها و غیره است. یک سیستم CRM کارآمد قادر است به طور خودکار تمام سوابق مشتریان را به روز کند.

رشد و توسعه کسب و کار :
نرم افزار CRM جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات مشتریان را تسهیل می کند. با این نرم افزار می توانید به راحتی رفتار مشتری را ارزیابی کنید، آخرین اخبار دنیای کسب و کار خود را دنبال کنید و فرصت های آینده را شناسایی کنید. این نه تنها کار شما و کارمندانتان را تسهیل می کند، بلکه با افزایش آگاهی و تصمیم گیری مشتری مدار، تجربه مشتری (CX) را نیز بهبود می بخشد. این نرم افزار به شما کمک می کند تا مشتریان فعلی خود را حفظ کرده و مشتریان جدید را از طریق ارجاع آنها جذب کنید.

افزایش تعداد مشتریان بالقوه :
رشد و توسعه کسب و کار یکی از دلایل اصلی نیاز به استفاده از نرم افزار CRM است. با توجه به اهمیت مشتریان بالقوه برای مشاغل مختلف، ارائه شما به آنها می تواند برای توسعه کسب و کار شما بسیار مهم باشد. نرم افزار CRM اطلاعات شما را سازماندهی می کند و می تواند برای ارسال خودکار پیام های شما به مشتریان بالقوه برنامه ریزی شود.مرکز تماس ویپ پاسخ ها و تماس های احتمالی به شما کمک می کند تا از روش های موثرتری استفاده کنید و مشتریان بالقوه را به مشتریان واقعی تبدیل کنید.

تقویت ارتباطات داخلی :
این نرم افزار تمامی اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهد. به این ترتیب از آنجایی که اطلاعات در دسترس شماست، اشتراک گذاری آن بین بخش های مختلف بسیار آسان خواهد بود. این امر پردازش درخواست های مشتری را برای کارمندان آسان تر می کند و تجربه مشتری (CX) را بهبود می بخشد. ارائه آگاهانه و هماهنگ تیم در نهایت به افزایش کارایی کلی کسب و کار کمک می کند.

تجربه مشتری (CX) :
ایجاد یک تجربه منحصر به فرد و شخصی برای مشتری یکی از راه های استفاده از اطلاعات به دست آمده از طریق سیستم CRM است. داشتن جزئیات دقیق از ترجیحات و رفتار مشتری به شما این امکان را می دهد که محصولات، خدمات و حتی پیام های خود را با نیازها و خواسته های مشتری تنظیم کنید. این به شما کمک می کند تا روابط عمیق تر و معنی داری با مشتریان خود داشته باشید و برند خود را از دیگران متمایز کنید.

تغییر استراتژی بازاریابی :
بهبود مستمر استراتژی های بازاریابی به منظور جذب مشتریان جدید و تشویق مشتریان فعلی به ادامه تجارت از جمله نیازهای وجودی کسب و کارهای مختلف است. نرم افزار CRM به کسب و کارهای مختلف کمک می کند تا مشتریان خود را دسته بندی کرده و تبلیغات مرتبط با هر گروه ایجاد کنند. بر اساس اطلاعات و بینش های دریافتی، این شرکت ها زمان و مکان مناسب را برای تبلیغ یک محصول یا خدمات خاص تعیین می کنند. نرم افزار CRM فقط برای سازمان های بزرگ بود. ارائه خدمات نرم افزاری به عنوان یک سرویس کارآمد (SaaS) و دسترسی به راه حل های مبتنی بر ابر، نرم افزار CRM را کاملا مقرون به صرفه کرده است و صاحبان مشاغل مختلف می توانند آن را بپردازند. این نرم افزار علاوه بر مزایای ذکر شده، از انجام کارهای خسته کننده و تکراری جلوگیری می کند و به کارکنان این امکان را می دهد تا بر مهارت ها و توانایی های خود تمرکز کنند و وقت و انرژی خود را صرف کارهای مهمتر کنند. واقعیت این است که با نرم افزار CRM مناسب برای کسب و کارهای مختلف، شما قادر خواهید بود پتانسیل سازمان خود را آزاد کنید و با قدرت بیشتری پیش بروید.




مزایای خرید بهترین CRM ایرانی برای کسب و کارها
به طور خلاصه بهترین نرم‌افزار CRM ایرانی می‌تواند مزایای مختلفی از جمله موارد زیر را برای کسب و کار شما به ارمغان آورد:

افزایش نرخ فروش
بهبود خدمات مشتری
بهبود نرخ حفظ مشتری
تجزیه و تحلیل داده‌ها با جزئیات
آیا همین ۴ دلیل کافی نیست که در انتخاب CRM دقت بیشتری داشته‌باشیم ؟ البته می‌توانید در مقاله بررسی مزایای CRM با مزایای متعدد و مختلف استفاده از CRM آشنا شوید.

اما قدم بعدی چیست؟ الان که متوجه نیاز خود به استفاده از CRM شدیم، باید بتوانیم بهترین CRM ایرانی و یا فارسی را برای کسب و کار خود انتخاب کنیم.

همان‌طور که گفتیم، داشتن نرم‌افزار CRM می‌تواند از طریق روش‌های مختلف به شرکت‌ها کمک کند تا با یکپارچه کردن اطلاعات مشتریان خود، تمامی فرایندهای دیگر کسب و کار مانند فروش و بازاریابی، همکاری بین تیم‌ها و … را بهبود بخشند. با توجه به تعداد بالای شرکت‌های ارائه‌دهنده کامل‌‌ترین و بهترین نرم افزار CRM فارسی ، ممکن است پیدا کردن محصولی که به بهترین شکل نیازتان را برطرف کند کمی سخت باشد.

نشانه‌های بهترین و کامل‌ترین CRM فارسی و یا ایرانی چیست ؟
زمانی که ما هنوز CRM مورد نظر را ندیده‌ایم و یا هنوز تست نکرده‌ایم چگونه به بهترین بودن آن اطمینان پیدا کنیم؟ ۲ راه برای رسیدن به این اطمینان را به شما می‌گوییم :

استفاده موقت و رایگان ار CRM
پرسش و تحقیق از شرکت‌ها و کسب‌و‌کارهایی که قبلا از آن CRM استفاده کرده‌اند
بدون شک این ۲ راه‌کار مهمترین و ارزنده‌ترین اقدامات شما قبل از انتخاب بهترین و کامل‌ترین CRM فارسی می‌باشد.

  • رها خدایی
  • ۰
  • ۰

در بسیاری از کسب و کارهای امروزی، نرم افزار CRM به اصلی‌ترین رکن آن سازمان تبدیل شده و مفید‌ترین ابزاریست که به کارشناسان فروش کمک می‌کند تا سرنخ‌های جدید به دست آمده را به مرحله‌ی فروش رسانده و با مدیریت حرفه‌ای مشتریان سازمان، رضایت قلبی آن‌ها را به دست آورند.

سوالات مهمی که ممکن است پیش از راه اندازی نرم افزار CRM رایگان در سازمانتان داشته باشید این است  که آیا دانلود و استفاده از نرم افزار CRM رایگان می‌تواند پاسخگوی کسب و کار شما باشد؟ به راستی معیار‌های اصلی انتخاب نرم افزار CRM چیست و چه نکاتی را پیش از راه اندازی این سرویس باید مورد بررسی قرار دهید؟ برای پاسخ به این سوال‌ها با ما همراه باشید.

 

CRM هوشمند رایگان ویپینگ

انواع CRM رایگان

همانطور که گفتیم، نرم افزار CRM یکی از مهم‌ترین سرویس‌هایی است که معمولا به صورت روزمره در شرکت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر شما نیز برای شروع، به فکر راه اندازی نسخه‌های رایگان این سامانه هستید، بهتر است در مورد انواع راهکارهای رایگان نرم افزار CRM یک نکته مهم را مدنظر قرار دهید. به طور کلی نرم افزارهای CRM رایگان به دو شکل مختلف توسط سازمان‌های تولید کننده این محصول ارائه می‌شوند که عبارت است از:

  1. نوع اول CRM رایگان ویپینگ به این صورت است که شما به یک نسخه محدود و با امکانات جزئی از یک نرم افزار CRM دسترسی خواهید داشت. این دسترسی از نظر زمانی محدودیتی برای شما ایجاد نخواهد .
  2. نوع دوم CRM رایگان ویپینگ به این صورت است که شما برای یک مدت زمان نسبتا محدود به تمامی امکانات نرم افزار CRM دسترسی خواهید داشت و پس از ارزیابی کلی نرم افزار، چنانچه استفاده از آن را برای سازمان خود مفید ارزیابی کردید می‌توانید برای تهیه لایسنس دائمی محصول افدام نمایید. گفتنی است که مدت زمانی که نرم افزار CRM هوشمند ویپینگ به صورت رایگان برای شما راه‌ اندازی خواهد شد، ۹۰ روز می‌باشذ. شما در این سه ماه قطعا خواهید دید که به کمک این سامانه بهره‌وری سازمان شما افزایش یافته و میزان فروش کسب و کارتان نیز چندین برابر خواهد شد.

 

انواع CRM رایگان

معیارهای اصلی انتخاب نرم افزار CRM

حال که با انواع CRM رایگان آشنا شدید، پیش از بررسی مزایای دانلود CRM رایگان بهتر است اصلی‌ترین و مهم‌ترین معیارهای انتخاب نرم افزار CRM برای کسب و کارها را نیز بررسی کنیم.

همانطور که در مقالات کاربردی سایت نیز اشاره کردیم، نرم افزار CRM یا سامانه مدیریت مشتریان، یکی از مهم‌ترین ابزارهایی است که تمامی کاربران سازمان به خصوص کارشناسان واحد فروش به صورت روزمره از آن استفاده می‌کنند. این ابزار آنقدر نقش کلیدی در سازمان‌ها دارد که به جرات می‌توان گفت وجود یک CRM مناسب و ایده‌آل در سازمان می‌تواند کیفیت کار و راندمان کاربران را چند برابر کرده و برعکس، وجود یک CRM غیر کاربردی یا غیر استاندارد می‌تواند میزان بهره‌وری شرکت را کاهش بدهد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که برنامه CRM پیش دانلود و شروع استفاده از یک نرم افزار CRM رایگان، با معیارهای اصلی انتخاب نرم افزار CRM آشنا شوید.

امکانات پیشرفته و حرفه‌ای CRM رایگان ویپینگ

یکی دیگر از مهم‌ترین موضوعاتی که باید در زمان دانلود CRM رایگان مدنظر داشته باشید این است که آیا واقعا آن سامانه می‌تواند حتی به صورت تستی تمامی نیازهای سازمان شما را براورده کند؟ آیا واقعا امکانات نرم افزاری که مدنظر دارید، آنقدر مناسب و حرفه‌ای هست که بتواند فروش شما را تحت تاثیر قرار داده و درآمد خالص سازمان شما را افزایش دهد؟

 فراموش نکنید که شما قرار است در سازمانتان اطلاعات بسیار زیادی را در CRM ثبت کنید. بنابراین بهتر است نیازهای آینده‌ی سازمان خود را نیز در زمان انتخاب CRM در نظر بگیرید. چرا که ممکن است تغییر CRM در آینده کار سخت و پرهزینه‌ای برای شما باشد.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش نرم افزار CRM رایگان

یکی دیگر از ضروری‌ترین مسائلی که در مورد انتخاب نرم افزار CRM باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید، موضوع پشتیبانی و خدمات پس از فروش شرکت ارائه دهنده نرم افزار CRM می‌باشد. به طور کلی سامانه‌های کلیدی سازمان‌ها مانند نرم افزار CRM، سیستم حسابداری، سیستم تلفنی ویپ و … با توجه به میزان اهمیت بالا و کارکرد مداومی که دارند باید دارای پشتیبانی و خدمات پس از فروش با کیفیتی باشند. چرا که وجود وقفه در عملکرد این سیستم‌ها می‌تواند عملکرد کاری کل سازمان را تحت تاثیر قرار دهد.

پایداری و امنیت در نرم افزار CRM رایگان

از جمله مهم‌ترین معیارهایی که در زمان راه اندازی و نصب CRM رایگان یا غیر رایگان باید در نظر داشته باشید، موضوع پایداری و امنیت می‌باشد. همانطور که گفتیم، سیستم مدیریت مشتریان نقش بسیار کلیدی در سازمان دارد و در صورتی که به خاطر عدم پایداری و یا مسائل امنیتی با مشکل مواجه شود، قطعا عملکرد واحد فروش و در نتیجه میزان فروش سازمان شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

 

 

امنیت در CRM رایگان

انعطاف‌پذیری برنامه CRM

اگر ماهیت کاری سازمان شما طوری است که نیاز به یک سیستم مدیریت مشتریان حرفه‌ای و شخصی‌سازی شده دارید بهتر است از همان ابتدا به دنبال راهکار‌های حرفه‌ای باشد. شما می‌توانید با شرکت‌های طراحی کننده این نرم افزارها تماس گرفته و از آن‌ها بخواهید که راهکارهایی را متناسب با نوع و ماهیت کسب و کارتان به شما پیشنهاد دهند.

سهولت استفاده در CRM

سهولت در استفاده نیز از جمله معیارهای مهم انتخاب نرم افزار CRM می‌باشد. به طور کلی برخی راهکارهای رایگان یا غیر رایگان CRM به خاطر محیط گرافیکی و جذابی که دارند و یا قابلیت استفاده در دستگاه‌های مختلف مانند موبایل، تبلت، کامپیوتر و …. معمولا بیشتر مورد توجه سازمان‌ها قرار می‌گیرند.

 

مزایای استفاده یا دانلود CRM رایگان برای کسب و کار شما

حال که معیارهای اصلی انتخاب نرم افزار CRM و انواع نسخه‌های رایگان این سیستم را شناختید،  احتمالا مزیت استفاده از نرم افزار CRM رایگان را بهتر درک می‌کنید. به طور کلی اگر به فکر افزایش فروش سازمان و توسعه کسب و کار خود هستید بهتر است بدانید که دیر یا زود به یک نرم افزار حرفه‌ای مدیریت مشتریان یا CRM احتیاج خواهید داشت. بنابراین مهم‌ترین مزیت استفاده یا دانلود نرم افزار CRM رایگان این است که به شما فرصت می‌دهد تا با نگاهی عمیق و حرفه‌ای، تمام ابعاد نرم افزاری که مدنظر دارید را مورد ارزیابی قرار دهید تا بتوانید به کمک تجربه‌ی به دست آمده از این موضوع، بهترین تصمیم را برای تهیه نرم افزار CRM بگیرید.

به عبارت دیگر، مهم‌ترین مزیت استفاده رایگان از یک نرم افزار CRM این است که شما با دانلود رایگان و راه اندازی آن می‌توانید میزان تاثیر استفاده از این سرویس در کسب و کار خود را بهتر درک کنید و حتی میزان بازدهی چندین نرم افزار CRM را با یکدیگر مقایسه کرده و در نهایت بهترین گزینه را برای تهیه لایسنس دائمی و کامل انتخاب کنید.

راهکار ویپینگ برای راه اندازی نرم افزار CRM رایگان

ویپینگ یکی از برترین ارائه دهندکان سامانه مدیریت مشتریان و اولین ارائه دهنده CRM مبتنی بر هوش مصنوعی می‌باشد. نرم افزار CRM ارائه شده توسط این شرکت با پشت سر گذاشتن تست‌های متعدد کارشناسان و ارزیابی دقیق مدیران فروش سازمان‌های مختلف توانسته است بازدهی بسیار بالایی را در راستای افزایش فروش و بهره‌وری سازمان از خود ثبت کند. ما با ارائه مهلت تست ۹۰ روزه به مشتریانمان باور داریم که این سیستم می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن میزان فروش سازمان‌ها را متحول کرده و درآمد آن‌ها را به میزان چشمگیری افزایش دهد.

CRM رایگان ویپینگ

ویژگی‌های کلیدی نرم افزار CRM رایگان ویپینگ

نرم افزار CRM رایگان ویپینگ دارای امکانات و قابلیت‌های فراوانی است که در ادامه به چند مورد از کلیدی‌ترین قابلیت‌هایی که باعث افزایش ۳۰۰ درصدی فروش سازمان شما می‌شوند اشاره می‌کنیم.

سیستم هوش مصنوعی در CRM رایگان ویپینگ: جذاب‌ترین و مهم‌ترین قابلیت موجود در CRM رایگان ویپینگ، قابلیت مدیریت فروش به کمک سیستم هوش مصنوعی این سامانه می‌باشد. این سیستم به صورت خودکار تمامی داده‌های ثبت شده در نرم افزار را مورد ارزیابی قرار داده و در نهایت با ارائه پیشنهادات بسیار مفید سامانه تلفن گویا و کاربردی، میزان فروش شما را متحول می‌کند. ما در طراحی این سیستم هوش مصنوعی از بروز‌ترین داده‌ها و متدهای فروش که در جهان استفاده می‌شود بهره برده‌ایم.

طراحی CRM بر اساس مدل فروش آیدا: CRM رایگان ویپینگ بر اساس مدل فروش و بازاریابی آیدا طراحی شده است. این مدل با ارزیابی حرفه‌ای مشتریان و سرنخ‌های به دست آمده در واحد فروش سازمان، به شما کمک می‌کند تا مشتریان واقعی و وفادار بیشتری به دست آورید. در صورتی که در مورد قیف فروش آیدا نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، پیشنهاد می‌کنیم که مقاله ” قیف فروش آیدا ” را مطالعه نمایید.

قیف فروش AIDA و CRM رایگان

سیستم پیگیری و یادآوری حرفه‌ای: قابلیت حرفه‌ای پیگیری پیشنهادات مالی و سرنخ‌های واحد فروش به شما کمک می‌کند تا هیچ فرصتی را از دست نداده و راندمان کار واحد فروش سازمانتان را به میزان زیادی افزایش دهید.

پشتیبانی تمام عیار: همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، پشتیبانی از نرم افزار CRM یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید در زمان انتخاب CRM رایگان به آن توجه داشته باشید. ما با ارائه پشتیبانی تمام عیار شما عزیزان را برای دستیابی به اهداف فروش سازمانتان یاری خواهیم کرد.

چهار موردی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم تنها بخشی از قابلیت‌های کاربردی CRM رایگان ویپینگ می‌باشند و شما با دریافت این برنامه CRM رایگان می‌توانید برای مدت ۹۰ روز به دنیایی از امکانات و قابلیت‌های جذاب این سامانه دسترسی کامل داشته باشید. در صورتی که برای دریافت مشاوره و یا راه اندازی CRM رایگان ویپینگ نیاز به راهنمایی دارید، کارشناسان ما مشتاقانه منتظر تماس شما عزیزان هستند.

  • رها خدایی
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • رها خدایی