همانطور که از عنوان این مطلب پیداست، موضوع مورد بحث این محتوا پشتیبانی ایزابل و پشتیبانی الستیکس میباشد. در حقیقت در این مقاله قصد داریم به بررسی دلایل احتیاج سیستمهای تلفنی ایزابل و الستیکس به پشتیبانی و سرویسهای دورهای بپردازیم و در نهایت خدمات قابل ارائه توسط ویپینگ در این زمینه را نیز معرفی کنیم. پس در صورتی که در سازمان یا محیط کسب و کار خود از این سیستمهای تلفنی استفاده میکنید، پیشنهاد ما این است که این مقاله را از دست نداده و تا انتها با ما همراه باشید.
چرا سیستمهای ایزابل و الستیکس به پشتیبانی احتیاج دارند ؟
همانطور که میدانید، زمانی که از یک وسیله، نرم افزار CRM چیست ابزار، قطعه سختافزاری یا هر چیز دیگری به صورت مداوم استفاده نرم افزار CRM چیست میکنید، باید اصول و شرایطی را مدنظر قرار دهید تا آن وسیله یا ابزار بتواند برای طولانی مدت کاربرد لازمه را داشته نرم افزار CRM چیست و به درستی کار کنند. به عنوان سادهترین مثال یک خودرو را متصور شوید، اگر به عنوان مالک نرم افزار CRM چیست این وسیله بخواهید که خودروی شما همواره بازدهی نرم افزار CRM چیست روزهای اول خود را داشته و بتواند زمانی که به آن احتیاج دارید به درستی کار کند،نرم افزار CRM چیست باید سرویسهای دورهای اتوموبیل را به موقع انجام دهید تا اولا این وسیله بتواند در مواقع مورد نیاز کارکرد درستی داشته باشد. دوما در صورت وجود مشکل در قطعات خودرو،نرم افزار CRM چیست بتوانید قسمت معیوب را با کمترین هزینه تعمیر کرده و جلوی شکلگیری هزینههای بسیار بالاتر را نیز بگیرد.
این موضوع دقیقا در مورد پشتیبانی ایزابل و پشتیبانی الستیکس به عنوان دو مورد از محبوبترین نرم افزار CRM چیست مراکز تلفنی تحت شبکه (VOIP) نیز صدق میکند. همانطور که میدانید، نرم افزار CRM چیست به طور کلی سیستمهای تلفنی در سازمانها نقش بسیار مهمی را بر عهده دارند نرم افزار CRM چیست و خرابی یا وجود مشکلات در آنها ممکن است خسارتهای کوچک و بزرگی نرم افزار CRM چیست را برای شرکت ایجاد کند. بنابراین اولین و مهمترین دلیلی که باعث میشود نرم افزار CRM چیست مدیران یا صاحبان کسب و کارهای مختلف به فکر پشتیبانی از سیستم نرم افزار CRM چیست تلفنی سازمان خود باشند، نقش کلیدی این سیستم در سازمان و نیاز به پایداری آن در تمامی ساعات شبانهروز میباشد.
اما دومین دلیلی که بهتر است همواره آن را مدنظر داشته باشید این است که پشتیبانی از سیستمهای تلفنی و سرویسهای دورهای این سیستمها باعث میشود که اولا خرابیهای این سرویس به حداقل برسد، دوما در صورت وجود مشکلات نرمافزاری و سختافزاری بتوانید مشکل ایجاد شده را با هزینهی بسیار کمتری برطرف کنید. در بسیاری از مواقع ممکن است مشکلات کوچک موجود در نرمافزار و یا سختافزار سازمان با گذر زمان بتوانند به مشکلات پرهزینهتر و زمانبرتری تبدیل شوند که برطرف کردن آنها علاوهبر هزینهی زیاد، زمان بیشتری را نیز احتیاج خواهد داشت.
پشتیبانی الستیکس و ایزابل شامل چه مواردی میشود ؟
زمانی که شما پشتیبانی خرید CRM الستیکس یا ایزابل خود را به یک سازمان دیگر میسپارید، خرید CRM این سازمان معمولا برای صحت عملکرد سیستم در فواصل خاصی به صورت ریموتی و یا حضوری وضعیت سیستم تلفنی شما را مورد ارزیابی قرار داده و در صورت وجود اشکال در عملکرد سیستم خرید CRM ، پس از در میان گذاشتن آن با مسئول مربوطه اقدام به برطرف کردن مشکل نیز میکند.
همچنین معمولا زمانی که یک شرکت خرید CRM یا سازمان مسئولیت پشتیبانی از سیستم تلفنی VOIP شما را به عهده میگیرد، موظف است در صورت بروز احتلال خرید CRM در عملکرد سیستم، طبق توافقی که در ابتدا صورت گرفته است در اولین فرصت اقدام با اعزام کارشناس کرده خرید CRM و مشکل پیش آمده را در سریعترین حالت ممکن برطرف کند. بدیهی است که بسته به امکانات یا شرایط خاصی که ممکن است سیستم تلفنی VOIP مجموعهی شما داشته باشد، خرید CRM تعهداد شرکت ارائه دهنده این خدمات نیز میتواند تغییر کند که این تعهدات معمولا خرید CRM در ابتدای شروع پشتیبانی طبق توافق خرید CRM طرفین در قرار داد ذکر شده و برای هرکدام از آنها هزینهایخرید CRM نیز در نظر گرفته میشود.
هزینههای پشتیبانی ایزابل و الستیکس چه قدر است ؟
به طور کلی پشتیبانی ایزابل و الستیکس به عنوان دو مورد از پرکاربردترین مراکز تلفنی نرمافزاری، بسته به میزان بزرگی و مقیاس سازمان میتواند متفاوت باشد. با توجه به انعطافپذیری بسیار بالای این سیستمهای تلفنی ممکن است تعداد کاربران سازمانها از یک تا چند صد نفر متفاوت باشد و یا با توجه به نیازهای سازمان قابلیتهای متفاوتی روی این مراکز تلفنی تعریف شده باشد که باعث شود موضوع پشتیبانی و رسیدگی به این سرویسها، کمی پیچیدهتر و حساستر شود. از این رو میزان هزینهی دریافت خدمات پشتیبانی و سرویسهای دورهای در این مراکز تلفنی ویپ نیز میتواند بسیار متغیر باشد. بنابراین برای براورد هزینهی پشتیبانی و نگهداری از این سرویسها بهتر است با شرکتهای ارائه دهنده این خدمات تماس گرفته و موضوع را با آنها درمیان بگذارید.
دریافت خدمات و پشتیبانی VOIP را از کجا شروع کنیم ؟
برای دریافت پشتیبانی الستیکس و پشتیبانی ایزابل باید پیش از هرچیزی یک لیست مرکز تماس ویپ از سرویسهای فعال روی این مراکز تلفنی و تجهیزات مربوطه تهیه کنید. مرکز تماس ویپ سپس با یکی از شرکتهای ارائه دهندهی خدمات VOIP تماس گرفته و با ارائهی لیستی مرکز تماس ویپ که تهیه کردهاید از آنها بخواهید پلن پیشنهادی خود برای دستیابی مرکز تماس ویپ به بالاترین پایداری و کیفیت در سیستم تلفنی را ارائه دهند.
در صورتی که قصد دارید از چند شرکت مختلف مرکز تماس ویپ برای موضوع پشتیبانی ایزابل و الستیکس استعلام بگیرید، مرکز تماس ویپ باید در آخر کار تمامی پیشنهادات دریافت کرده را در کنار یکدیگر مرکز تماس ویپ قرار داده و با مقایسهی نسبت خدمات دریافتی و هزینهای مرکز تماس ویپ که پرداخت میکنید، بهترین گزینه را برای عقد قرارداد انتخاب کنید.مرکز تماس ویپ پیشنهاد ما این است که برای انتخاب مناسبترین شرکت جهت دریافت خدمات، حتما سابقهی فعالیت مرکز تماس ویپ و زمینهی تخصصی کاری آنها را نیز مورد ارزیابی قرار دهید مرکز تماس ویپ تا بتوانید بهترین گزینه را برای پشتیبانی از سیستم تلفنی سازمانتان انتخاب کنید.
خدمات VOIPING برای پشتیبانی ایزابل و پشتیبانی الستیکس
شرکت ویپینگ سالهاست که در زمینهی راهاندازی مراکز تلفنی VOIP، سرویس نگهداری و تولید نرمافزارهای اختصاصی این سیستم فعالیت میکند و اکنون این افتخار را دارد که پشتیبانی از سیستمهای تلفنی بسیاری از کسب و کارهای کوچک و بزرگ موجود در ایران را به عهده داشته باشد.
برخی از مزایای دریافت خدمات پشتیبانی VoiPing عبارت است از:
- تضمین بالاترین پایداری ممکن در سیستم تلفنی VOIP سازمان
- تضمین امنیت سیستم VOIP در بالاترین حد ممکن
- برطرف کردن مشکلات احتمالی سیستم تلفنی در کوتاهترین زمان ممکن
- سریعترین زمان اعزام حضوری کارشناس در صورت عدم رفع مشکل به صورت ریموتی
- تضمین بهترین قیمت برای خدمات پشتیبانی الستیکس، ایزابل، FreePBX و …
- ارائه ضمانت کتبی برای حفظ پایداری و سلامت مرکز تلفن ویپ سازمان شما
- تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت از پشتیبانی
برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت مشاوره رایگان و تخصصی از کارشناسان این مجموعه، کافیست با ما تماس حاصل فرمایید.
- ۰۱/۰۴/۱۸