ارتباطات بیمرز با سیستم تلفن هوشمند ویپ
سیستم تلفن ویپ به نوعی طراحی شده است که توانایی همسو شدن با هر نوع کسبوکاری را داشته باشد. فرق نمیکند که شما یک فروشگاه اینترنتی کوچک دارید یا یک شرکت فروش تجهیزات با صدها پرسنل، مرکزتلفن ویپ با توجه به انعطاف پذیری بالا امکان استفاده با توجه به نیاز دقیق هر کسبوکار را دارد. نکته قابل توجه در زمان استفاده از یک مرکزتلفن ویپ، نیازسنجی دقیق بر اساس نوع فعالیت شرکت و همچنین ارائه پیشنهادات بر اساس تجربیات مشابه جهت ارتقای کیفیت خدمات است. در ادامه این مقاله قصد داریم به صورت اختصاصی به مزیتهای خدمات ویپ برای کلینیک و مراکز زیبایی بپردازیم.
مرکزتلفن ویپ چیست و چه مزایایی دارد؟
مرکزتلفن ویپ یک سیستم تلفن هوشمند و توسعه پذیر است که در سالهای اخیر جایگزین سانترال آنالوگ پاناسونیک شده است. اصطلاح VOIP مخفف کلمه Voice over IP و به معنای انتقال صدا بر روی بستر شبکه داخلی یا اینترنت است. این سیستم تلفنی امکاناتی از جمله تلفن گویا یا منشی دیجیتال، صف تماس، گزارش ریز مکالمات، ارتباط با CRM، ضبط مکالمات تماس، صندوق صوتی و … را در اختیار شما قرار میدهد.
با توجه به اینکه ارتباطات مرکزتلفن ویپ بر روی بستر شبکه است، این امکان را به کسبوکارها میدهد که از هر نقطه جغرافیایی به این سیستم تلفن دسترسی داشته باشند و بر حسب نیاز آن را در هر کجا و روی هر نوع سروری به صورت محلی یا بر روی سرورهای مجازی نصب کنند. ارتباط با این سیستم تلفن از طریق آدرس IP صورت میگیرد و همانطور که گفته شد امکان دسترسی از هر نقطه جغرافیایی وجود دارد. بنابراین شما به عنوان مدیر یک مرکز زیبایی میتوانید به گونهای از خدمات ویپ برای کلینیک ها و مراکز زیبایی استفاده کنید که مشاوران شما بتوانند حتی از شهر یا کشورهای دیگر امکان ارائه مشاوره به مشتریان شما را داشته باشند.
مزیتهای خدمات ویپ برای کلینیک ها و مراکز زیبایی
از قابلیتهای معمول یک سیستم تلفنی ویپ مثل مدیریت تماسهای ورودی و خروجی، منشی دیجیتال، صف تماس و … که بگذریم، نرم افزار CRM پیادهسازی اختصاصی بر اساس نیاز کلینیکها و مراکز زیبایی میتواند قابلیتهای منحصر به فردی را برای ارتقای سطح کیفیت خدمات آنها داشته باشد. خدمات ویپ برای کلینیک ها و مراکز زیبایی معمولا به نوعی است که بتواند نیازهای بازاریابی، ارتباط با نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتری، نوبت دهی تلفنی و سیستم هدایت تماس به مشاوران را داشته باشد. مزیتهای خدمات VOIP برای مراکز زیبایی این امکان را به مدیران این کسبوکار میدهد تا بتوانند ارتباطاتی یکپارچه میان مشاوران و سیستمهای نرمافزاری درون سازمانی داشته باشند. مثلا اگر مشاوران شما در محل شرکت حضور ندارند و به دلایل مختلف در شهرها یا کشوری دیگر ساکن هستند، با استفاده از خدمات ویپ میتوانید بدون اینکه افراد تماسگیرنده متوجه شوند، تماسهای خود را به سمت این مشاوران هدایت کنید. در ادامه به تفصیل، مزایای خدمات ویپ برای کلینیک ها و مراکز زیبایی را خواهیم گفت.
بازاریابی از طریق تماسگیر خودکار
سیستم تماسگیر خودکار یک ماژول نرمافزاری است که در کنار سیستم تلفن ویپ امکان برقراری تماسهای برنامهریزی شده در ساعت، تاریخ خاص با انبوهی از شمارههای تلفن دارد. از طریق این ماژول نرمافزاری امکان برنامهریزی بازاریابی از طریق تماس صوتی را خواهید داشت. هم چنین با استفاده از این ماژول به عنوان خدمات ویپ برای کلینیک ها و مراکز زیبایی امکان اعلام تخفیفهای مدتدار به مشتریان قدیمی را نیز خواهید داشت.
ارتباط مشتری با کارشناسان قبلی
یکی از مهمترین مزایای خدمات ویپ برای کلینیک ها و مراکز زیبایی با توجه به نوع ارائه خدمت که به صورت برنامه CRM مشاورههای تخصصی است، ارتباط هوشمند فرد تماسگیرنده با همان مشاور قبلی است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با شرکتی تماس بگیرید و با یکی از اپراتورها مکالمه داشته باشید و پس از اتمام مکالمه مجدد تصمیم به تماس بگیرید. اگر نام او را ندانید ارتباط با همان اپراتور دشوار خواهد بود. در مرکزتلفن ویپ این امکان وجود دارد که در مراکز زیبایی این سیستم به گونهای شخصیسازی شود که فرد تماسگیرنده در تماس بعدی نیز به همان مشاور اول وصل و مکالمه داشته باشد.
پاپآپ تلفنی، یکی از امکانات کاربردی VOIP برای مراکز زیبایی
سیستم پاپآپ تلفنی یکی از ماژولهای پرکاربرد در همه کسبوکارها است که از این ماژول نیز میتوان به عنوان خدمات VOIP برای مراکز زیبایی نام برد. نحوه عملکرد این ماژول به اینصورت است که در لحظه تماس ورودی روی مانیتور مشاور، صفحهای به صورت اتوماتیک باز میشود و اطلاعات و سابقه مشتری را نشان میدهد. در واقع اگر از پیش اطلاعات مشتری وارد سیستم شده باشد پیش از پاسخگویی، مشاور میداند که چه کسی با چه سابقهای پشت خط است. همچنین در صورتی که اولین تماس باشد همان صفحه باز میشود تا مشاور بتواند در همان لحظه اطلاعات فرد را وارد سیستم کند.
ارتباط یکپارچه مرکزتلفن ویپ با CRM
نرمافزار CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری یکی از کلیدیترین نرمافزارهایی است که هر کسبوکار در هر مقیاسی به آن نیاز دارد. زمانی که از خدمات ویپ برای کلینیک ها و مراکز زیبایی در مجموعه خود استفاده میکنید، این امکان برای شما وجود دارد تا بتوانید CRM خود را با مرکزتلفن ویپ یکپارچه کنید. یکپارچگی این دو نرمافزار در نهایت باعث افزایش کیفیت خدمات در یک مرکز زیبایی خواهد شد.
سیستم نظرسنجی مکالمات
اولین و مهمترین نقطه ارتباط در کلینیکها و مراکز زیبایی، ارتباط با اپراتور یا مشاورین مجموعه است. در این بخش کیفیت پاسخگویی اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا این مکالمه قرار است به یک جلسه و ویزیت حضوری منجر شود بنابراین مکالمه بسیار مهمی برای این مجموعهها خواهد بود. اطلاع از کیفیت پاسخگویی مشاورین به شما این امکان را میدهد تا ارزیابی مناسبی از تک تک مشاوران داشته باشید و طبق نظر افراد تماسگیرنده نواقص را رفع و کیفیت خدمات را افزایش دهید.
سیستم نوبت دهی هوشمند
سیستم نوبتدهی تلفنی این امکان را در اختیار کلینیکها و مراکز زیبایی قرار میدهد تا بتوانند به صورت تلفنی به مشتریان بر اساس نیاز و مشکل خود در تاریخ و ساعت مورد نظر نوبت ویزیت بدهند. سیستم نوبتدهی تلفنی باعث میشود که اپراتور شما بتواند به وظایف دیگر خود با انرژی و وقت بیشتری رسیدگی کند و تمام نوبتها به صورت هوشمند در یک سیستم ثبت شوند.
دسترسی مدیران به گزارشات تماس، داخلی و شماره تلفن ها در خارج از شرکت
از دیگر مزایای خدمات ویپ برای کلینیک ها و مراکز زیبایی دسترسی آسان به تمام سرویسها و پنل مرکز تماس ویپ مدیریتی سیستم تلفن ویپ است. فرض کنید مدیر یک مرکز زیبایی به دلیل سفرهای زیاد اغلب اوقات در محل شرکت حضور ندارد و نیاز به دسترسی به پنل مدیریت مرکزتلفن ویپ برای اطلاع از نحوه پاسخگویی و مشاوره و همچنین استفاده از شماره تلفن شرکت دارد. با توجه به اینکه ارتباطات مرکزتلفن VOIP بر روی بستر شبکه منتقل میشود، بنابراین این امکان وجود دارد که از طریق آدرس IP از هر نقطه جغرافیایی با این سیستم ارتباط برقرار شود.
همین حالا با ما تماس بگیرید
با توجه به مطالب ذکر شده، چنانچه نیاز به مشاوره دارید ، همکاران ما با اشتیاق فراوان منتظر پاسخ گویی به شما عزیزان هستند.
کافیست فقط با ما تماس بگیرید : ۷۴۳۲۷-۰۲۱
- ۰۱/۰۷/۱۰